muoks. jostain syystä olin kirjoittanut nimiä väärin...piti niitä korjailla ; ) ja lisäsin linkkejä...

Pikaisesti kirjoittelen ja laitan kuvia Anna hyvän kiertää-lahjoista. Alunperin siis osallistuin SeijaP:n myötä ja sieltä tuli ihana vapaalankahuovutettu huivi. Kuvaa minulla ei valitettavasti siitä ole, koska ystäväni ihastui siihen ja halusi sen itselleen. Tuon linkin takana on SeijaP:n ottamia kuvia huiveista. Se minulle tullut on turkoosi jossa on värillisiä villoja.

Sitten Rebekka ja Tiinuli ehdottivat että lähden mukaan heidän listoilleen ja he tulevat minun listoille. Hetken mietittyäni suostuin molempiin. Rebekalta tuli paketti muutama päivä sitten ja tässä sen sisältö

282060.jpg

tosin suklaat on joku herkkusuu jo syönyt ; )

Tänään sitten eilen tuli Tiinulin paketti.

282061.jpg

ja tänään tuli Kukalta

282062.jpg

Kukka lähetti myös minulle paketin vaikka kommentoin vain siihen postaukseen.

Minä lähetän paketit Hannalle (blogiton) , Tiinulille, Rebekalle ja Kukalle. Pikkuhiljaa niitä teen ettei astma huonone enempää. Flunssan takia se on nyt huonommassa kunnossa. Eli en ole unohtanut teitä vaikkei mitään ole kuulunut.